Wednesday, August 4, 2010

NTMTBA'10 Jamboree After Effect...

(aku no 3 dari kanan)

Dah 3 hari berlalu kayuhan NTMTBA'10 tapi badan aku masih dok sakit lagi... aduih.... tapi ride tu mmg sempoi... mencabar fizikal dan mental dengan trek yang agak sukar bagi newbie mcm aku ni... first climb dah sesak ngan rider2 yg nak naik bukit... gambaq akan menyusul kemudian.. nk kena carik kat FB... hehehe 


Walaupun tak dapat medal tapi aku puaih kayuh naik bukit turun bukit... masuk lumpuq... semua ada.. dalam dok kayuh kat dalam kg ada org kg dok sedekah buah moktan... dapat la sambaq 2-3 biji sambil dok kayuh tu... Nasib baik kayuh kali ni aku tak muntah mcm kayuhan2 yg lain... kali ni bawak bekai ayaq 2 botoi... satu ayaq kosong satu ayaq bancuhan SUNTONIC ngan gel HAMMER.. 


Jamboree ni mmg sempoi. Pengurusan yg agak cekap. Acara mula ontime. Cuma Sesi bagi hadiah ja lambat sket mula. Secara keseluruhan semuanya ok.


Jamboree ni jugak menemukan beberapa rakan dari zaman skolah. Chik, Pau, n gang... Art (krew 3G)... lepaih nih mungkin boleh join depa kayuh.


Apa pun kayuh selagi boleh kayuh... kita jumpa next event kayuhan di :



(nak kena cari tayar road/slick nih...)

73 from jonzcy...

No comments:

Post a Comment