Wednesday, September 2, 2009

Demam...

Masuk hari ni dah 2 hari demam. Tapi hari ni dah baik sket. Semalam aku p gak keja. Pastu tak tahan, mintak kat bos nk p klinik. Jumpa doktor teruih dapat 2 hari MC. Doc suruh monitor body temp, kalau naik lebih dari 38°c dia kata kena p balik kat dia or terus p hospital. suspected H1N1... tapi alhamdulillah... semua dah ok.. temp maintain kat 36.5°c - 37°c

Walaupun demam, aku cuba gak puasa. Semalam dapat gak habiskan puasa. lepas bukak puasa baru makan ubat.

Semalam p gak opis siapkan kerja yg aku tinggalkan hari jumaat. Banyak benda nak kena setel, Lepas setel 1-2 benda aku teruih balik. Tak sempat nak check email opis. Hari ni opis call sebab ada satu meeting kecil, depa dok tunggu aku. Sori sebab aku tak tau ada meeting tu. Aku tak tengok email.

Aku nk p tidoq sat.. Satgi nk melayan kopitiam lowyat....

wasalam... 73 & 88...

No comments:

Post a Comment